Inflyttning

Felanmälan & service

Behöver du hjälp med något under din boendetid finns vi här för dig!

Felanmälan

Vid fel i bostaden eller tekniska frågor som rör ditt boende och område felanmäler du via Boendeappen. Din fastighetsansvarig läser felanmälningar dagligen och prioriterar det utifrån andra händelser och felanmälningar.

Kundservice

Frågor om hyra, kontrakt eller inflyttning? Du når vår fantastiska kundservice alla vardagar mellan 9-16. Besök oss på Kaserntorget 11 eller kontakta oss via Boendeappen, mejl eller telefon.

Internet

Håll koll på aktuell information om eventuella driftstörningar, planerade underhåll och åtgärder här:

Vad händer i mitt hus

Fastighetsrelaterat underhåll och driftstörningar som SGS ansvarar för får du info om via Anslagstavlan i appen – det är viktigt att du slår på notiser så att du inte missar viktig information från oss.

Ibland händer det att Göteborgs stad behöver stänga av exempelvis el eller värme. Anmäl att få avbrottsinformation från Göteborgs stad till din mobil för att snabbt och enkelt få information om pågående och avklarade avbrott via SMS och/eller e-post.

Boendeappen

Boendet i din ficka

Med vår boendeapp får du koll på allt som rör ditt boende – från felanmälan till avier. Enkelt, tryggt och alltid nära till hands.

Behöver du hjälp?